Julavslutning från brunnsåkersskolan!

Idag har vi haft julavslutning på brunnsåker. Det va lite lagom mysigt. Samlades i bildsalen och kollade på "Ferdinand" och fick våra betyg:
So-ämnena - VG
Hem och konsumentkunskap - MVG
Slöjd - MVG
Idrott - MVG
Teknik - VG
Fysik - VG
Musik - VG
Kemi - VG
Matematik - VG
Moderna språk - Tyska - MVG
Engelska - VG
Svenska - VG
Biologi - MVG
Bild - VG

Jag är supernöjd med mina betyg. Sen drog vi iallafall ner till matsalen och kollade på när det uppträddes och talades.
ida&maddis
Åkte bussen till skolan och pratade med MaddisC i telefon. Vi möttes vid skolan och gick upp och tog bilder på varandra och oss själv (hahaha).

johnkågis
Mingelbilder från bildsalen.
John. :)

helinkayan
Helin. Hon och Maki lekte med min kamera och denna söta pose hittade jag.

hultis
Hultan yapp

bikan
Michelle!

linkan
Philip var konfransier (ehhhh, stavas de så eller?) och presenterade folk. Kul kille ;D

carlan
Sen delades det ut pris för bästa "Bruvellen" (en novell skriver på 'bruvellförmiddagen') och Maddis vann för niorna!

inaction
Linkan och rektor sjöng allsång, det va ehhhh... jättebra (jag skämtar inte de minsta ;)

inaction
Efter vi fått jullov vart det julklappsutdelning bland oss tre (Maddis, Matilda och Jag) och Matilda fick ett par tights, ett par trosor och ett laptopdekor. Denna tjejen har något (läs jättemånga) fel i hjärnan. Men jag gillar henne endå! :*

aspen öppnar
Jag är fullt konsentrerad på att öppna paket, fick ett silverarmband och en gitarrbok.

maddisvänner
Maddis fick en vänner box (du ser ju hur ovääääääntat de va på en skala).

aspbergida
Glad och lycklig för paket och lov bjöd jag Matilda på fika inne på skånskan. Där satt vi och tjöööta innan vi tog bussen hem till mig. Blev att äta strips och spela kort. Efter en stund förflyttade vi oss även upp för att spela en runda "Buzz". 
~ Tack tjejer för paketen
~ Tack till den som uppfann jullov (gud, jesus, gunnar eller whoevaaaaar)
~ Och tack till alla andra som fick dagen att bli bra.
Tjing


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bästa bilden :) tack

2009-12-19 @ 12:38:13
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: IdaAspberg

jag e också supernöjd med dina betyg:) du e så duktig...Löve you

2009-12-20 @ 19:07:35
URL: http://idaaspberg.blogg.se/
Postat av: Blue Harvey

Jag hade helt lätt dödat för ett MVG i idrott ^^x)

2009-12-21 @ 11:39:24
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: helinkayyen

hahahah utav alla bilder ni/maki togg så la du upp denna bilden!:D <3

2009-12-25 @ 22:20:21
Postat av: maddis

hihi :D du e så söt :) jag väntar på bilderna :-D älskar dig för att du ger mig alla dina proffsfotograf bilder ;) btw, JAG FICK MALINS KAMERA I JULKLAPP!! :D<3

2009-12-26 @ 01:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0