skolhandboll, gympatävling och idolbilder

Jag är riktigt jädrans dålig på att uppdatera.
Idag är det iallafall fredag och jag har spelat både innebandy och handboll med skollaget. Innebandy = 2lika & 2 oavgjorda medans handbollen gick riktigt riktigt dåligt. Inget kanonlag. Vi förlorade mot både furulund och wallberg. En tredjeplats och medalj blev det iallafall.

Och nu är det fredag, och jag har inte berättat att ja kollade när matilda tävlade. Det gjorde jag i lördags (28/11) och då vart jag även på gymnasiemässan. DÄR vart ju alla dom utröstade idolerna, de va najs. Fotade både tävlingen och idolerna så jag slänger upp bilder, för bilder säger mer än tusen ord.

hfg fristående
Halmstad frigymnaster innan fristående.

balans fritående
Balans i deras fristående.
Det är väldigt svårt att ta bilder under en tävling men dessa är väl endå dom bästa antar jag. Sen körde jag vidare till gymnasiemässan där jag mötte massa folk jag kände :).

mariette
Där uppträdde Mariette. Btw så är mitt nya objektiv awesome :)

erika
Denna bilden är inte speciellt skarp men Erika vart där och uppträdde!

nicklas
Sen vart Nicklas/Niclas/Niklas hur han än stavar det, så sjöng han med.

rabih
Rabih och Eddie var där och sjöng med, jäkla många som skrek på Rabih.

brunalinser
Sen testade jag mina bruna linser. Dom va fina på långt håll, men jäkligt pixlade på nära håll. huhu

Nu ska jag dra och träna, tjing


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej jag hatade inlägget det sög du är så jävla dålig!



tack älskar dej <3

2009-12-04 @ 17:24:51
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0