ljuset i sjukdom

Kul att ni besöker bloggen, :) Över till annat.

Jag har ju somsagt legat sjuk i sängen hela dagen. Jag har varit uppe och spelat en omgång skipbo och ätit nån ungsbakad baugette. Sen vill jag bara tacka den som uppfann tecknat. Jag har legat och kollat nickelodeon hela dagen. Då jag inte kunnat sova och vaknat upprepade gånger, 02.40, 03.34 oh slutligen 05.50.
Sedan 05.50 har jag kollat på:
Backyardigans
Supertrion
Dora utforskaren
Dora på kinesiska
Ricky sprocket
Djungel george
Fifi och blomsterfröna
Ben och Holly
Bondgården

jag missade säkert någonting.
Först nu, 15.30, bytte jag till MTV för att kolla på made. Men jag är hungrig igen så jag ska ner och ätaa.
PUSS (eller nej, ingen puss. jag vill inte smitta DIG ;)
tårta
ÅÅÅÅH, vilket sockersug ja fick. Tårta sen släktkalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0