ullared, MORGAN och hells kitchen på svenska.

Eftersom blogg inte funkade igår så får ja skriva inlägget idag. Igår hade vi studiedag och jag, mamma, Jessika och Cassie drog till Gekås. Vi hade jättemyysigt. Blev även en del handlat:
Sporthandduk
Gekås miljöpåse (jag packade faktiskt i den)
Tights
Strumpbyxor
Pads
Skinnhandskar
Vit klocka
Deodorant
Laptopdekor
2 par jeans
Lackleggings
''Låt den rätte komma in''
Hängare med krokar
Halstabletter
Frisörschampoo
Torrschampoo
Plånbok
Färgpennor
Energybar
Vykort (En tradition, okej?!)
Laddar upp några bilder innan ja pratar om Morgan och kniven mot strupen.

vitklocka
Den vita klockan. Är grymt nöjd med mitt köp :D

schampoo
Frisörschampoo, ballt!

lackleggings
Lackleggings

jeans
Jeans

jeeans
Jeans

laptopdekor yap
Laptopdekor. Det är som en helt ny data!

TORRschampoo
Torrschampoo, aldrig använt. Nån som vet om det funkar?

Hur många har sett ullared-serien som går på kanal 5 varje måndag? Om ni har så vet ni iallafall lagerarbetaren Morgan. JAG TRÄFFADE HONOM! Haha, det är ruuuligt. En bild knäppte mammsen med!
morgon, ida & cassie
Ida, Morgan och Cassie! :)

Sen så såg jag även kniven mot strupen på kvällen. Eller hells kitchen på svenska höhö. Var ju tvungen att kolla då programmet va från halmstad. Tur att man aldrig ätit där innan.
Nu har jag pratat igår tillräckligt. Idag har jag slingat håret. Inte jättemycket skillnad med känns fräschare. Nu är klockan tolv och jag ska kolla Matildas tävling imorn. Puss och kram.
Tjing


Kommentarer
Postat av: kajsa sjunnesson

torrshampoo funkar :)

2009-11-28 @ 21:38:24
Postat av: Gammelmoste

TORRSCHAMPOOOOOO! Rena 60-talet ;-) Har jag använt många gånger fast läääänge sedan! Hör av dig om du vill ha info. Kram

2009-11-30 @ 08:06:53
Postat av: CandySweets

Torrshampoo använder man om man inte hinner duscha på morgonen. Man använder den som vanligt hårspray.:)

2013-12-16 @ 17:31:24
URL: http://www.nattstad.se/candysweets

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0