shopping&soptunnan

Nu tänkte jag lägga upp bilder på det jag köpte, för ja vet att ni är nyfikna:

klänning
Klänningen!
klänning
Mönstret på närmre sikt

klänning
klänning
Vad tycker ni? :)

skjorta
Transparent vit skjorta

skjorta
Skjortan

skor
Nu måste ja slänga mina gamla, men ja behövde verkligen nya

skor
Svarta tygskor

Tänkte visa mina gamla kära svarta tygskor. Innan ja köpte mina converse bodde ja i dessa skor. Alltid. Det fanns inga undantag utan det va ALLTID dom skorna som satt på fötterna. Nu har ja slängt dom. Farväl mina bästaskorjagnågonsinhaft.

skor
Slitna med kärlek. Fan ni har varit bäst!

skor
Nu är det slut. Detta har varit dom bästa skorna som höll i 2,5 år. PUSS

Kommentarer
Postat av: BETTINA

ingenting emot mina converse ;) haha :D

2010-04-24 @ 22:41:46
URL: http://booak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0