måla

Under marinfestivalen har jag inte bloggat som vanligt. Det gör iförsig inget för jag har haft supertrevligt och struntat totalt i bloggen.
Nu har jag iallafall målat klart! Japp, det känns skönt men jag ska fortsätta (fast det är en annan historia som vi tar en annan dag).

Är ni nyfikna på resultatet?


Ja, före.










Efter.
Möblerna är inte där ännu, (dom står bredvid eftersom det fortfarande torkar). Men fan va bra det blev!

Tid: Jag har haft ungefär en veckas arbetstid, 5 timmar om dagen. (Dock har jag dragit ut på det, men räkna c:a 1 vecka)
Färg: Bruten oljebas. Honungsgul.
Använda liter: Jag vet inte exakt, men mellan 23-27 liter.
Pris: En burk (3L) kostar drygt 520:- när den är blandad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0