min mamma är bra

För en halvtimme sen:
Ida: Får jag gå ut och snacka med Sandra?
Mamma: Nu?!?!?!?!??! Nej.
Ida: Men de är viktigt! Det har hänt en grej vi måste snacka om.
Mamma: Ni kan väl ta de imorgon, så viktigt kan de inte vara.
Ida: JO!
Mamma: Va är de då?
Ida: Men de spelar ingenroll, vi är bara utanför.
Mamma: Skynda dig hem och åk ingenstans då.
Ida: Nej, ja ska inte.

Nyss:
Ida: Tack för att ja fick gå ut, nu känns de mycket bättre.
Mamma: Jaha, vad va de om?
Ida: Inget, de är löst nu. Det är bra att jag har Sandra så jag kan prata PUSS
Mamma: ?
Ida: Men de är ju sånt här vi kommer och prata om när vi bli gamla!
Mamma: Skriv nu istället en memoar (det är väl typ samma som bok??) om hur du höll vaken din mamma en natt.
Ida: Haha sovgott mammsen!
Mamma: Ah, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

god morgon! :D allt bra?

2010-08-06 @ 10:44:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anna

Fattar fortfarande noll men jag gillar dig också.Puss <3

2010-08-08 @ 15:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0