Skolstart

Det känns så himla konstigt att skriva det. Idag har jag varit i skolan.
Efter drygt 10 veckors lov.
10 veckor med sovmorgon varje dag.
10 veckor med frihet, där jag kan göra vad jag vill.


Men idag, så började jag gymnasiet. Ännu ett kliv närmre vuxenlivet.
Skola: John Bauer
Linje: Hälsa/Idrott - Handboll
Klassnamn: Lillkärl (HIP1)

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. En klass på 18 personer, varav 16 spelar handboll, 2 går under crosstraining och vi är 4 tjejer. Det kommer bli tre tuffa år med en massa handboll. Det blir både spännande, roligt och läskigt. Efter en kort dag väntar teambuilding ute i grötvik imorgon. Hört ryktas om krabbfiske???? Hur ska de gå?


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Det kommer att gå superbra! Du får gärna bjuda på krabbsupé om ni får några ;-)

Kram

2010-08-17 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0