Har jag sagt att jag har sköna vänner?

Igår va det lite plugg på roberts med Matilda som gällde. Eftersom hon skulle godkänna Filip kom han inom och hon presenterade sig precis så som bara hon kan.

Hej det är jag som är Matilda, bruden som kommer banka skiten ut dig om du krossar hennes hjärta!

Underbart va det iallafall att träffa henne. Vidare sen på träning och Filip va nattgäst. Ikväll hoppas jag att det blir mys med SandraK eftersom matchen är inställd. Imorgon är det i och för sig en ny match och sen ska ja träffa tjejerna på kvällen. Helg är bra grejjer!


langar en goooo bild som är sisådär femton år gammal

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, ja ibland får jag till det ;)

2010-12-05 @ 16:16:56
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster

Ja, ja, takterna med huvudbonad sitter i sedan länge ser jag. Påse eller hatt.... skapar ett gott skratt....

<3 för att du bjuder på dig själv!

Kramis

2010-12-06 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0