bildhagel, np, musiktext, kanel och en historia.

Shaaaaaa!
Idag är jag trött, och humorn är nere på noll. Har skrattat åt Helin i princip hela dagen. Men de bjuder jag på. Började iallafall med nP (nationellt prov) i svenska. Svårt va de. Sen hade vi håla i 1timme och 40minuter. Spelade uno med Maddis, Michelle, Sarah och Matilda innan vi gick och åt hamburgare i matsalen.
Jag, Sarah, Saga, Maki och Helin hade askul. Roliga samtalsämnen när humorn är på noll är funfun. Sen blev det bild och i slutet sv/so. Nu blir de bildhagel hehe:

sarah
Sarah påväg ner till So:n.

sarah
Sen håller vi på med arbete om Andra Världskriget. Inte roligt tyckte Sarah.

ida
Jag och Maddis gick då och letade andra böcker med ett resultat av ...om detta må ni berätta...

john
Sen kom John och va superduper glad.

maddis
Då blev Maddis också jätteglad.

ida
Sen kollade jag på klockan och blev megasuperduperglad när vi bara hade en kvart kvar.

idaM
Sen satte jag mig bakom en glasruta och saknade Maddis. (internskämt)

maddishelin
Sen slutade vi och då började Maddis asgarva. Helin ville posa!

maddishelin
Helin är en OS EB tjej. :)

idahelin
Sen knäppte jag en bild på mig och sötnosen.

idaHelin
Denna bilden är bara allmänt EB. Men ändå lite sweeet.

idaMaddis
Sen blev detta sista bilden i skolan på mig och Maddis. Jag och Helin tog sen bussen. Jag tog den hem och hon följde med och åkte till sin pappa. Nu fick hon gå långt (6). Sen kom jag hem. Tog de lungt och spelade kort med mamma samtidigt som ja lyssnade på Björn Rosenström.

idaB
Så längesen jag lyssnade på den skivan. Hultfredsfestivalen sätter sig verkligen på hjärnan:
Vi ska på hultsfredsfestivalen, jag ska skrika mig hes och vara full och galen.
Älska i leran och på bajjamajjan ska jag skita ut alla mina bekymmer.

Björn är så klockren.

Sen blev det mat och jag käkade kanelpannkakor. JÄTTEGOTT! Avslutar detta inlägg med en rolig historia.

Polisen meddelar att man har gripit några av Usama bin ladens släktingar. De personer som nu sitter i säKERT förvar är Usamas mor Marme Laden och hans två bröder Choko Laden och Remu Laden. I lördags kväll tillfångatogs även hans syster Pina co Laden. Man spanar nu efter hans kusin Sal Laden. man har även tillfångat hans senila farfar, Var vare jag Laden.

Kommentarer
Postat av: JR (junior)

OMG JAG ÄR MED PÅ DIN BLoGG OMG OMG JAG ÄR KÄND! MOHHAHHAHA DU VET VEM JAG ÄR(Prinsessan under din säng).

2010-02-09 @ 20:48:55
URL: http://idavardet.blogg.se/
Postat av: sarah

snygga bilder;) speciellt dom på mej :D ;) <3

2010-02-09 @ 22:21:08
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0