framtiden utprintad - check!

Sådär ja. Nu va min framtid utprintad ur skrivaren. Eller med andra ord: gymnasievalet är gjort. Känns bra, känns rätt. Ja har väl inte så mycket att säga om de. Det blev iallafall:

1. John Bauer/Idrott&Hälsa inriktning handboll.
2. Kattegattgymnasiet/Bygg inriktning måleri.
3. Aspero idrottsgymnasie/Samhäll&idrott inriktning handboll.
4. John Bauer/Media inriktning medieproduktion.

Det blir nog awesome. Kan ni inte tänka mig som stjärna? Ja ska bli nästa Björn Borg inom handboll och efter min karriär designa underkläder. Ett aspberg märke istället för Björn. I LIKE!

björnborg Nästa Ida??? björnborg Ja kolla in. Ni fattar vinken med de hela. AWESOME!

Kommentarer
Postat av: anna

Klart du kommer bli en stjärna..på ett eller annat sätt.Puss

2010-01-26 @ 17:44:32
Postat av: Gammelmoster

Rätt inställning! BRA! Sikta på yttre rymden så når du stjärnorna. Jag håller stenhårt på dig! Du e' grym :) Kramis

2010-01-28 @ 08:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0