in the middle of nothing

Idag har jag och 9 andra spelare åkt hela vägen upp till Hemsjö. Äckliiiiiigt långt, tog typ 2,5 timme. Kom fram och satt i bilen och frös och va ute och gick och käkade och nu skrev ja allt i fel ordning :). *careface*
   Matchen började halv tre och ja. Domarna sög lika mycket som jag. Jag tror jag räddade 6 bollar under hela matchen. Fan, ja är nere i en svacka och de får mig på dåligt humör och ja drog nog ner laget till en viss del i slutet. Sorry girls! <3
  
Vårat snälla lag drog på sig hela 8 utvisningar, men vi vet inte riktigt för vad. 4 är bara stora frågetecken. Men alla domare är ju inte speciellt bra, och dessa sög. Man ska inte klaga på domarna för ja är de själv, och de är svårt, men detta va katastrofalt.
   Vi förlorade iallafall med typ 28-22. Men ja tar typ på mig förlusten. Alla andra tjejer va awesome!

Nu blev de bildlöst inlägg Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0