hoppas inte ni tröttnar

Natten med Sandra va awesome med massa skadeglädje och skratt. Och pepsi såklart. Idag va hon übersnäll och väckte INTE mig så jag fick sova endå till halv 2. Mamma kom hem vid två och frågade om vi skulle med till stan. Okej då, säger jag som varit i stan nu 3 dagar i rad. Jag ska endå inte ha något. Sure Ida, sure. Blev att handla endå.


Steps till ballerina skor behövdes.
Hm - 39:- (ordinarie pris 59,50:- )


Nytt nagellack från Viva la Diva i en stark, självlysande, mintgrön ton.
Lindex - 50:-


Åh äntligen hittade jag en bikini. Detta eviga letandet!
Cubus - 79:- (ordinarie pris 129:- )

Hoppas inte att mina få läsare tröttnar allt för mycket på mina shopping inlägg men nu får det vara nog ett litet tag. Heheheh, det kan jag dock inte lova. Vi hörs senare! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0