tankar

Sitter i soffan och funderar.
Slänger en blick på mamma som ligger och sover. Snarkar gör hon också.
Slänger en andra blick på tv. En mördare i familjen. Ganska ointressant.
Tredje blicken på datan. Kollade igenom lite bilder på min bilddagbok.
Öland 2008. 2 år sedan. Hittade bilder som ja kommer ihåg jag va så stolt över, som idag bara är en bild jag lika väl kan slänga i papperskorgen. En bild som är så meningslös.
Samtidigt inser jag att jag har blivit bättre på att fånga ögonblicket. Det där som jag vill ha på bild, och inte dessa halvsuddiga bilder påväg över en bro.
Och Sandra.

Att ja har en vän som dig. Du är vacker, inside and out. Jag ser hur du och jag, tillsammans, har vuxit som människor och utvecklats. Jag är glad att ha dig vid min sida, det vet du. Och jag ska smsa dig nu och skriva att jag tycker om dig.

Slänger blicken
på mamma igen. Ser att hon har vänt sig om och snarkningarna dämpats. Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Anna

JAG SNARKAR INTE... PUSS!!!

2010-06-19 @ 16:15:36
Postat av: sandra karlsson

gullitplutt, öland va kul :D

du är kul, vi är kul. allt med dig är kul. lite mycket kul där, hmm. smset va fint ida och jag har sparat det, hihi (aa) du är söt och jag älskar dig, puss<3

2010-06-20 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0