rättvisa nötter, fönsterputs och två cigg

Hejhopp i stugan!
Idag känner jag för att blogga. Mitt stora pluggande är över och ja kan nu njuta hela helgen! Idag sitter jag vid en data med Sandra K vid den andra. Ytterst mysigt. Vi har käkat strips och ben&jerrys.

ida sk
Den nya ben&jerrys!!!!!
ida sk
Wow, den va underbar! Så jäääävla god. Den är fairtrade med, TUMMEN UPP!

Från den ena till det andra så kan man ingenting annan än att älska fönsterputs. Jag har använt det mycket på senaste tiden. Tvättat speglar, datorskärm, datamus, glasögon och mer. Men inte fan har ja använt det till fönsterna. Javisst är ja awesome, haha.

Sist men inte minst har ja och Michelle Bik haft en rolig dag i skolan. Jag garvar nästan fortfarande åt denna bilden. Vi ska göra ett flygblad om rökning och ja kan inget annat än att skratta åt denna bilden!

cigg
HAHAHAHAHAHAHA
tjing

Kommentarer
Postat av: michelle

hahahahahahah xD

2010-03-13 @ 07:20:50
URL: http://michellebik.blogg.se/
Postat av: Anonym

har ingen åsikt och gillar ej inlägget.

2012-09-13 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0