jag måste ha trampat på en a-brunn....

Asså sånna här dagar är inte okej. Ni måste läsa och ha medlidande.
Börjar med att jag försover mig 15 minuter. Låter inte så mycket men jag hade bara 45 minuter på mig att äta och fixa mig.
Sen kommer jag till skolan och det flyter på fram tills gympan. Då säger Magnus: Ni ska springa i aleskogen. FAN TA DIG, skriker jag inom mig. Men jag börjar springa iallafall. 3 jävla varv skulle vi springa.

Börjar mitt andra varv och efter 200 meter, POFF. Jag snubblar på en stock. Sur som ett bi går jag resten av varvet och när jag är framme sätter jag mig och vägrar fortsätta.

Magnus tvingar John att springa med mig och sagt och gjort. Vi började  springa...... 300 meter. Sen orkade jag inte mer, mitt knä gjorde ont och kondisen är på 0.
Blev klar och gick bort till moppen. TROR NI DEN FUNKAR?!?!?!?!??!

Nej, pappa looooovade att fylla på olja men det har han inte gjort. Så oljan va slut och där stod jag, Cassie och Maddis och en ofungerande moppe. Ringer pappa och han kommer inte med olja.
Tar bussen till stan med Cassie och kommer dit. 32 minuter till min buss går. Blir förbannad, tar 20:an och går 1,1km hem. Gick inom hemmakväll och klunkade en powerking innan jag började min vandring.

Kommer hem och pappa kör bort mig, vi fyller på olja och jag kör inom hemköp och köper måltidsersättning. Nu är jag hemma, ligger i sängen, surar och måste träna om 1 timme.
Orkar inte ha ett fyspass till. Mitt liv suger.

http://annaviktoria.files.wordpress.com/2009/07/arg.jpg
Såhär kände jag när ja ringde pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0