mitt målarprojekt!


Före: Garderoben är dock utrensad, men babyrosa och har grått golv. Dörren som ser lite efterbliven ut är en "brandsäkerhet" typ, så det måste vara där. Spelar dock ingen roll när jag ska ha en hylla framför.


Före: Kläder och annat innehåll som fanns i garderoben åkte ut mitt i rummet. Perfekt så man inte kan gå någonstans.


Före: Här har jag på mig pappas gamla målarkläder, dock LITE förstora men ja är glad endå.

Under renovering: Här har mamma fotat när jag håller på att måla. Så fint att hon fokuserat stegen.

Under renovering: Här är en bättre bild, koncentrerad och allt. Färg över armarna, på fingrarna och i håret. Tummen upp!


Under renovering: Här ser ni vilken äcklig rosa färg där va inne. Det vita är bara påstruket 1 gång. Garderoben är målad 2 gånger och golvet 3.


Efter: En sne bild, men en klar förbättring. Nu saknas det bara lite saker!


Efter: Sådär ja! Om man målar en gång om dan och fixar och donar tar det 3-4 dagar att få det klart. Max. Nu blev jag ju sjuk också men jag är supernöjd! Kanske skulle valt målarlinjen iallafall! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0