nätspanat igen...

Ja, jag har nästspanat. Trots att jag shoppade igår har jag inte fått nog. Här är allt iallafall från topshop.



topshop
1. Ett skitsnygg linne, piffar till en vardagsoutfit.
2. Detta är dock en magtröja och något jag ALDRIG skulle använda utan linne under. Alla föddes inte smala. Men iallafall så snygg att ha den så oversize med ett vitt linne under.
3. Det är också en magtröja. Skulle matchats med svart linne isåfall.
4. Blåa skor! Skitsnygga.
5. Ännu en magtröja.
6. En sån tjocktröja man bara vill bo i. Mys liksom.
7. Samma med denna, också en sån riktig myströja.
8. En baseballjacksmodell. Snygggggggg.


9. Än riktigtsnygg väska.
10. En laptopväska med tangentbordsmotiv.
11. Vit bikiniöverdel är sååååå snygg om den inte är genomskinlig.
12. Love&Hate ringar, tuffa tycker jag.
13. En ring med två blommor, ball.
14. Mönstrade strumpbyxor!!!!
15. Ormskinnsbikini, dötuff.
16. Svart bikini, men en dragkedja.


17. Snyggt sommarlinne.
18. Dessa byxor ser ursköna ut.
19. Avslutar med en tröja som jag också skulle kunna bo i. Mmmmmmmmmh...

Topshop till Halmstad? JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0