handboll, handboll och sushi

Samlades halv tio för att åka ner till HÖÖR och spela match med B-laget, U-laget (whatever you will call it). Blev en förlust och utan att duscha åkte vi hem för att spela en ny match mot KRISTIANSTAD i alehallen med A-flickorna. Taggade satan med Sara&Sandra i bussen och inspringandes på plan kommer vi fem minuter innan matchen börjar. Kastar av oss kläderna, på med matchstället, springer fyra gånger fram och tillbaka innan domaren blåser igång. Skriker ut "ÅH JAG HATAR ATT STRESSA" då ett leende sken upp hos vissa i publiken. Körde igång och jävlar vilket taggat gäng. Efter att jag blockat sista frikastet efter slutsignal kunde vi vinna med 15-14.

Det kändes som att avgöra en OS final. - Ida Aspberg

Ja, det va min kommentar efter matchen. Snackade lite med Filip innan Ove körde mig hem. Fick min matchens lirare tröja från sm med. Turkos och fin! Duschade iallafall och sen åkte jag in och köpte sushi. Nu sitter jag proppmätt i soffan och försöka plugga lite. Nu återgår jag till kosmologin. Puss.


den här har ni sett förr, men va gör väl de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0