recept

Kanske borde skapa en ny kategori som heter recept?
Idag har jag iallafall fixat energybars. Ni vet sånna som är skitgoda men svindyra att köpa. Något som är superbra för folk som tränar att äta för att få energi. Mina blev SÅ goda. Lite för kladdiga men man kan ju inte vara proffs första gången.




Nu är alla 16 placerade i mitt kylskåp tillsammans med en cola zero (fyyyyy) och ett äpple. Är ni intresserade av receptet kan jag lägga ut det. Nu ska jag sova efter en bra namnsdag. GONATT

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Finns det något du INTE kan????? Skulle inte tro det, eller.... ;-)

Kramis

2010-09-15 @ 08:55:36
Postat av: Anonym

lägg ut receptet!!

2010-09-15 @ 10:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0