Åttonde uppgiften.

Låtar jag kan lyssna på om och om igen

  • Collide - Howie Day
    Enda sen förra sommaren har jag lyssnat på den här flera hundra gånger och jag har aldrig tröttnat. Jag är tveksam till att jag kommer tröttna med. Den ger både positiva och negativa minnen men är en riktigt härlig låt.
  • Längesen - Petter ft. Veronica Maggio
    Även denna låt gör så många minnen ploppar upp. Har aldrig varit ett stort fan av Petter men denna låten gillar jag, texten är riktigt bra!
  • Love son't care - Firehouse
    Åh, denna låten är så himla bra! Om ni vill lyssna så heter den ibland med "don't" istället, är lite olika beroende på vart man söker. På spotify är det med "son't" iallafall. Så mycket minnen, men texten är så rätt. Stort plus på låten.

  • Melissa Horn
    Michael Jackson
    Jason Mraz

    Dessa tre artister kommer jag aldrig tröttna på. De har så många bra låtar med helt underbara texter. En sommar utan Melissa Horn finns inte. Jag kan rada upp låtar jag tycker om med detta är tre favoriter. Förmodar att ingen egentligen är speciellt intresserad av min lista, men here ya go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0