söndag söndag

Imorgon är det skola igen. Ska bli skönt att komma tillbaka då jag varit ledig sen onsdag eftermiddag. Idag har jag sovit enda till halv ett och sen bara softat. Angelica smsade och då fick jag åka och döma med Elin. Skönt, då fick jag komma ut i friska luften också. Sen har jag verkligen bara tagit det lugnt. Lagade mat på tomt kylskåp. Blev bulgur, sallad, ananas och creme freiche.

Right now är det vädret men annars är det filmen TAKEN som är på. Riktigt spännande. Efter filmen blir det sova och imorgon är det någon styrketävling. Saknar nattsällskap här med men får försöka överleva. Fan vad jag babblar, nu ska jag leta upp en passande bild till inlägget. PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0