en vanlig måndag, en handbollsmåndag

Två träningar och mentorstid är en vanlig måndag
Styrka imorse som tätt följdes av ett handbollspass. Det gick kasst, ville bara sluta. Åkte till matsalen, åt lite och sen hade vi mentorstid. Hem till Malin (<3) efter det för att prata ut och bli på bättre humör. Åkte hem och städade och sen vidare till lagträningen som gick så jävla mycket bättre. Idag klickade det verkligen.
Nu är jag trött men innan jag sover måste jag skriva in lite anteckningar i datorn.

Kommentarer
Postat av: selena

Åh tackar så mycket för din kommentar <3

Det har inte varit meningen att ha "målat upp" de e mina innersta tankar.. om du förstår vad jag menar :)

Men hoppas du följer min nyare blogg ;))

2011-08-29 @ 21:26:40
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0