friday

Heldag med Murray innebär att man har först historia a och sen engelska b.

Historia är så tråkigt och jag vet inte HUR jag ska orka ta mig igenom det. Det blir till att kämpa och jag får helt enkelt hoppas att folket runtomkring gör det roligare. Sen var det engelska som gällde och det kan nog bli ganska kul. Speciellt eftersom jag och Malin är ett dreamteam, eller....?
Efter skolan blev det iallafall att spela lite sims (kommer ALDRIG växa ifrån det) och sen åt hela familjen på verona. Dagen slutade lyckligt med att Malin kom hit och snackade lite skit, spelade spel och var allmänt bra. Nu har jag kört hem henne och nu är jag riktigt trött. Ny dag imorgon. Imorgon innebär också en dag närmre till att träffa min prins. Så, godnatt.
LOVAR att jag ska bli bättre på att använda kameran och ta lite nyare bilder. Fast repriser är ju fint. FIN MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0