imorgon har ja bestämt ska bli en bra dag

Medans fyra superbra låtar gått på repeat har jag bestämt att imorgon ska bli en bra dag.

Jag har under kvällen som förövrigt har varit tråkig men lite fin plattat håret och målat naglarna. Har även tillsammans med min fotbollsflicka bestämt kläder till imorgon. Pappsen åker och köper frallor till frukost och jag kan sova tjugo minuter längre. Börjar morgonen med medicin, sen äter ja lunch med Erica och snackar lite skit och kan ta bussen så jag är hemma kvart i ett. Drar bort till min fina för att sova där på kvällen. Ja, imorgon SKA bli en bra dag. Klockan är nio och jag ska borsta tänderna för att sedan sova.


Får bli en bild på mig och Maddis som jag förövrigt tänker på nu när en Melissa Horn låt kom upp. Världens finaste försenade julklapp fick jag.

NU: Tandborstning.

Kommentarer
Postat av: Malin Ahrling

Va fin du är ida!!!!!<3

2011-02-03 @ 21:57:31
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0