ett ta upp inlägg och sånt

1. Två månader.
2. Vårdcentralen.
3. Facebook-taggningar.





1. Två månader.



Japp, idag firar jag och Filip hela två månader. Jag vet att det är mycket i bloggen som handlar om han och oss men sånt är de! Förövrigt supermysigt att vakna upp bredvid honom imorse + att vi fick sova ända till tjugo över sju!!! (observera att vi brukar gå upp tio i sex när vi sover hos honom annars). BRA START PÅ DAGEN!


2. Vårdcentralen.

När jag kommer hem ligger det ett brev och väntar på mig från nyhems vårdcentral. "Odlingen från ditt svalg visar en växt av en slags bakterie som kan orsaka upprepade svalgbesvär hos unga vuxna....". Efter jag skrivit klart detta inlägg så ska jag ringa han dära Martin och boka någon tid. Antibiotika, here I come! Eller?


3. Facebook-taggningar.


I matsalen kommer Dennis fram och frågar om jag sett bilden. När jag kommer hem inser jag att dem har haft såhär roligt på lektionen. Jag var inte den enda som blivit utsatt. Dock förgyllde det min fredag lite! Underbart gäng dedär Lillkärl!


Nej, nu ska jag ringa vårdcentralen. Höres!

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Vilka armar!!!! Får man sådana i handboll??? Förstår att det är enkelt att plocka torsk i vattnet med sådan utrustning ;-)

<3<3<3<3<3

2011-02-01 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0