favorit i repris

Har överlevt gårdagskvällen och natten utan att snora ner huset (ja, jag är allergisk mor pälsdjur). Vi åt tacos, gick ut på promenad och bara myste i soffan framför ett spännande program på kunskapskanalen. Imorse vaknade jag runt åtta av fyra tassar i ansiktet. Var gullig och låg och klappade båda hundarna så Filip kunde sova vidare. Han fick payback att gå ut med dem vid nio istället. Åkte iallafall vidare vid halv elva för att kolla när laget spelade. En vinst! Nu har jag fortsatt på handbollsspåret och precis sett Sverige förlora bronset med ett mål. Kollar nu på VM-finalen som går mellan Frankrike-Danmark.

Herregud vad långt inlägg. Nu ska jag kolla andra halvlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0