typ rubrik och sånt

Har kommit hem från skolan och fick för en gångs skull gjort mycket på svenskan (antar att jag ska tacka min samarbetspartner calle). Skickade nyss in datakunskapen också som jag kunde gjort klart för hur längesen som helst. Men kändes som ett bra tillfälle nu. Funderar på vad som händer sen eller senare. Är så fruktansvärt uttråkad.

- Träna. Nä det kan jag ju inte göra, är ju inte frisk.
- Städa. Rummet är faktiskt städat, skulle kunna bädda sängen men annars så.
- Sitta vid datorn. Vad gör man då om man kollat facebook, bloggat och läst bloggar???
- Plugga. Har ju inget plugg?
- Kolla tv. Japp så får det bli. Simpsons for the win!

Hörs ikväll då när jag är ännu mer uttråkad!


Update: Fuck, har redan sett avsnittet. Nu går jag ner och tröstäter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0