Aladdin

Don't you dare close your eyes
A hundred thousands things to see



Danmark med pojkvän och hans familj var helt underbart. Vart en sväng nere på Dormy-golfoutlet innan för att låta grabbarna grus vara nöjda och glada. Åkte runt inne i Danmark, kollade lite hus och stannade sen på stranden i Gilleleje ett tag. Åkte hem, kollade fler fina hus och bara njöt av umgänget. Åkte sedan för att möta upp mina föräldrar som åt ute och vidare och träffa fina Anna.


ja och Anna, bild i repris


Idag har jag först lunchat med gammelmoster Bettan, lika bra varje gång! Körde vidare till jobbet, vek och förstörde kartonger som aldrig förr! Köpte med mig andra smurfglaset (japp, mogen tjej. ni ska få se bild någon dag) och åkte hem där lillkusinen befann sig. Spelade både enorma plockepinn, kubb och crocket. Gick ut och åt med pappa och Brisse på fox&anchor. Kamben med pommes frites och vit chokladmousse till efterrätt. Nöjd tjej! Nu tror jag bestämt att detta långa inlägg ska få ett avslut och jag ska sluta mina ögon för en god nattsömn. Hörs fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0