Melissa Horn

Du har ditt eget facit
för rätt och för fel
Du kanske bär på en massa saker
Jag förstår en liten del
Hade du någon innan
Vill du ha någon sen
Ja, jag vill säga att jag älskar dig
men det är för tidigt än


Lyssnar på Melissas nya låt som jag fastnar för mer och mer. Längtar tills hennes album kommer i september (??). Nu blev det visst en gammal hederlig Patrik Isaksson låt. Förövrigt har denna dagen varit jättetråkigt. INGEN som vill umgås med mig. Så dagen änsålänge har enbart bestått av att chilla. Lagat mat med vilket va jättegott. Stekt ägg, stekt potatis och sweet chillisås.

Sugen på att åka och köpa massa frukt och ha piknick. Nä juste, ingen ville umgås med mig........... Sitter väl kvar här i min ensamhet istället.

Ungefär såhär sliten är jag nu. MÅSTE ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: Sandra Medved

sööööööööööööööööööööt<3

2011-06-16 @ 00:03:59
URL: http://barasandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0