svar på kommentar

Nu är vi här igen. DETTA inlägg tycks aldrig sluta kommenteras.



Wow, det går knappt att läsa va du skriver. Men nu tar jag denna diskussionen en gång till ifall du missade den förra. Alla får va som de vill. Med detta inlägg vill jag inte ändra på världen och få alla att tycka som mig, det enda jag har är en åsikt. Eftersom Sverige är ett fritt land är det helt okej att ha sådana.

Självklart sminkar jag mig, men det handlar inte om att jag vill drunkna i smink. Jag har nått lager mascara och tycker det räcker. Vill du ha mer smink är det helt okej, jag tänker inte hindra dig. Sen för att klargöra det du skriver så kallar jag inte detta att prata skit. Jag står för det jag säger vilket innebär att det inte är skitsnack.
Så, ifall du vill vara sur och arg på mig får du vara det men du har absolut ingen anledning. Ha en fin dag du! :)

Kommentarer
Postat av: malin ahrling

HAHAHAHAHAHHAHAHAH OMG LOL LMFAO

2011-06-02 @ 23:28:27
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0