thumb up

Shit va längesen detta var!


Ja man kan ju inte vara bra på alltid. Midsommarfirandet har resluterat i allt annat än bloggning och jag älskar de! Fan vilken helg vi har haft. Om vi summerar kort med start fredag så ser det ut såhär:

  1. Midsommarlunch hos Filip, tjugofyra personer. Hemmagjord midsommarstång och dans runt med livemusik.
  2. Midsommarfest här på kvällen med lite mindre personer, runt femton. Blev ordentligt med drag och även Martin med kusin kom hit. Superkul!
  3. Gick med på en 18-hålsrunda på Tönnersjö tillsammans med Filip och Martin. Jobbigt! På kvällen kollade jag och familjen Jonsson på seven pounds, LIKE!
  4. Lite mys innan jag åkte hem och har nu bara tagit det lugnt.


Har ja nämnt att ja är lycklig? Om inte, så är jag.


Kommentarer
Postat av: Malin Ahrling

ida du är en blekfis!!!!!!

Saknar dig kommer snart hem med en liten present!

PUSS

2011-07-03 @ 00:54:58
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0