deppinlägg

Detta är inte bra. Nu ska jag göra något som alla bloggwannabes och jag gör idag.

IDA DISSAR BIG TIME:
  • Tsunamin i Japan.
    Varför? Det är så himla orättvist. Kollade på webbnyheterna, inte lite som förstörs..
  • Anton sitter på läktaren under steg fem.
    En av HBP's bästa spelare är axelskadad och sitter på läktaren under SM-finalsteget. Inte okej alls.
  • Jag får inte träffa Filip förens på söndag eller måndag.
    Nu kommer alla kommentera att de är väl VERKLIGEN dagens i-landsproblem. Ja faktiskt, eftersom vi inte setts sen i onsdagsmorse.
Nä, nu ska jag nog be pappa fixa tv:n så ska jag lägga mig med Filips tröja, kolla film och tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0