Uppgift ett.

En bild på mig + 10 fakta.


1. Jag äter nästan precis vad som helst och tar alltid mer än en gång i skolan.
2. Jag måste dammsuga minst en gång i veckan för att må bra psykiskt.
3. Jag älskar lugn musik och lyssnar nästan bara på ballader.
4. Jag går i en asgrym klass på en sjukt bra skola.
5. Jag älskar djur men är pälsallergiker vilket jag hade gjort vad som helst för att inte vara.
6. Jag vill ofta ha en förändring. Måla om, byta bakrundsbild på mobilen, byta plats på saker i lådor. You name it.
7. Jag köper ofta kaffe/latte/chailatte på stan. (Observera att min skola ligger mitt inne i stan.....)
8. Jag följer bara en serier på tv och det är Ullared.
9. Jag är en väldigt social person som inte är rädd för att prata.
10. Jag älskar att åka buss om det regnar och jag har stängt ute världen med hjälp av musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0