Uppgift tre.

Min favoritårstid och varför

Här tror jag alla svarar sommar och självklart tycker jag också om sommaren. Fast jag älskar våren, när man precis kommit från en kall vinter och kan börja använda skinnjackan igen. När solen tittar fram och man kan sitta ute på trappan och dricka kaffe med en filt svept runt sig. Det är helt klart det bästa.
Sommaren är självklart också underbar när man kan springa runt i linne och short. När man kan bada och sola. Men jag är nog mer en vårmänniska. Utan att bli hatar kan jag säga att jag älskar höstkvällar också. När det precis har varit sommar och man sen sitter inne, tittar på film med någon man tycker om, dricka kaffe och höra regnet slå mot fönstret. Vilket flummigt inlägg det blev men ja.

IDA <3 VÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0