Uppgift två.

En Tre person jag vill träffa just nu.

  • Den här frågan kan bli lite klurigare. Jag kan börja att nämna ÖREBRO-Elin. Vi ses alldeles för sällan och jag tycker verkligen det är på tiden att det blir sommar så att vi ska ses snart. Våra dagar och kvällar med gitarr, solning, kladdkakesmet, fruktsallad, ben&jerrys och skräckfilmer. Ja, man kan ingenting annat än att sakna det.
  • Sen STOCKHOLMS-Martin saknar jag också ganska mycket. Asgo kille som man verkligen kan prata om allt och ingenting med. Minigolf turneringarna vi har. ÅH sommaren är så bra för då kan man verkligen träffa alla.
  • För att avrunda detta relativt korta blogginlägg kan jag väl nämna min sjuka pojke. Han ligger hemma i feber och det är inte längesen jag träffade honom. Dock vill jag alltid träffa honom så han får placera sig på min lilla lista. Vi får hoppas han blir frisk snart eftersom det är närmst att besöka honom. Detta var ett svårt ämne men dessa tre är bra exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0