Grilla

Grillkväll med HK Drott-A flick avklarat


Blev ingen grillning för mig, hade en jättegod sallad istället. Blev prat och sen även brännboll! Sen har jag hoppat av Åhus beachhandboll. De skär lite i hjärtat, men har fått ytterliggare ett sommarjobb så det går faktiskt före. Får helt enkelt nöja mig med de fina åren jag haft där nere! Önskar tjejerna lycka till.

Lägger in två gamla bilder från Åhus 2009 då jag var målvakt.

<p><span style="font-size: large;"><span style="font-family: webdings;"><span style="font-size: xx-large;">Y</span></span> <span style="font-family: georgia,palatino;">åhus 09</span></span></p>
<p><span style="font-size: large;"><span style="font-family: webdings;"><span style="font-size: xx-large;">Y</span></span> <span style="font-family: georgia,palatino;">åhus 09</span></span></p>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0