If today was your last day...

.. Är det lika bra att skriva ett jättelångt inlägg. Igår fick jag äntligen träffa min prins igen! Blev en massa mys och god mat.

Idag hoppade han på mig klockan nio (jag som äääälskar att sova...) och det var bara att pallra sig ut och äta frukost. Satt ute och pratade lite innan vi gick in och jag spöade han i bowling på wii. ÄGD! Satte oss ute sen igen och snackade. Han åkte och spelade golf medan jag och Tessan satt kvar en halvtimme typ.
Åkte hem och lagade mat. Hade räkgryta i frysen så kokade spagetti, grönsaker och skar upp lite fetaost. SUPER! Sen har jag och mami suttit ute i solen och även hunnit med en kopp kaffe och en omgång yatzy. Om en timme lite drygt kommer sommargrannarna in och det blir grillat! Får se om F kommer hit också.

Nu tycker jag det hade suttit fint med att läsa lite bloggar och sen hoppa in i duschen. PUSS


Göteborg med klassen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0