svårt att sova

Kan de va allt intag av koffein idag som sätter sina spår?

Legat uppe och skrivit lite. Kvällen har bestått av en massa prat med Malin. Först var vi här och drack kaffe och åt mormors kakor. SÅ gott (även om malins kaffe är bättre!!!). Skulle sen skjutsa hem henne för att klockan blev mycket.
Åkte jag och lämna henne? Ja.
Åkte jag hem direkt? Nej.

Stannade där en och en halv timme och fick en till kopp kaffe (ehheheheh) och hjälpte henne med ekvationer inför nationella imorgon. Det ska nog gå bra för henne! Själv har jag avklarat mitt i matteB på fyra timmar, tror det gick ganska bra faktiskt! Klockan är nu alldeles för mycket och jag ska sova. Min förkylning känns förresten bättre. Imorgon ska jag ringa och prata med min saknade Matilda!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0