långt mellan gångerna

Ja, de är långt mellan gångerna. Både mellan att jag bloggar och shoppar, men vet ni? Idag har jag varit ledig från jobbet vilket innebär att jag har kunnat shoppa!
Först blev det en sväng med både mamma&Filip men det var skönt sen när Filip stack för då blev det lite mer engagemang och tempo. Filip, du är verkligen SÅHÄR tråkig att ha med i affärer bara så att du vet fastän du inte läser detta! Handlade faktiskt ganska mycket:
  • Hörlurar
  • Örhängen
  • Löparskor
  • Strumpor
  • Kofta
  • Jeans
  • Läkerol
Hehe, nu måste jag tyvärr åka och träna. Orkar inte, vill inte men måste. Förvänta er inte fler inlägg nu på ett tag utan gläds åt detta.
Pusspuss kramkram

Kommentarer
Postat av: malin ahrling

WOHOO det var på tiden, undrar hur lång tid det tar till nästa inlägg! Ta tummen ur röven och kom igen nu!

puss <3!!

2011-11-17 @ 21:34:21
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/
Postat av: gammelmoster

Vi gör så!! Och sedan väntar vi...... o väntar...... o väntar....... o vääääääää......

Kram ungen min. Hör av dig när du vill utnyttja din födelsepresent.

<3

2011-11-17 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0