höstfesten

Om man blir mentalt trött av att döma en match så ska man INTE erbjuda sig att jobba efter det på en höstfest i Skedala. Förberedelser, hög volym, livemusik och allt vad det innebär. 8 timmar spenderade jag där och bara servade folk. Diskade en jääääääävla massa gjorde jag också. När man som mest längtade efter en god sömn så blev jag istället placerad på några dynor nere i källaren bredvid pappa. Trångt!!! Gick upp och fick iallafall frukost serverad. Nu är jag hemma och ska åka och döma ytterliggare en a-pojks match.

Va sägs som att ta ur gårdagens frisyr, borsta håret och ta bort gårdagens smink? Så får de bli!

sleten
Såhär trött är jag nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0