ledig!

studiedag, schalalallalalalla


Vaknade upp av världens mardröm. Var i fängelse med massa grovt dömda som var fastbunda och så. Sen fick man gå fritt och det var superläskigt för alla bara stirrade på mig. Kröp upp i Filips famn och somnade om i en kvart. Sen blev det frukost, mys och så såg vi Kalle och chokladfabriken. Ingen jättebra film, menmen. Sen dammsög jag och blev till sist körd in till stan. Unnade mig en macka på hello innan jag vinkade mina fina tjejer hejdå.
En vecka i Spanien, fan va tomt.......
När jag gick in genom dörren här hemma la jag mig och kollade på draktränaren, igen. Så bra! Drog ner en sväng till träningen men var inte med. Smärta är dagens ord för vaderna. Men imorgon åker stygnen! Nu ska jag hoppa ner i sängen och se slutet på filmen (som jag faktiskt inte han innan!!!) och sen blir det sova.
får bli en bild på en go maräng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0