monday

Efter 11 tyska-glosförhör satte jag äntligen alla rätt, vilken känsla!

Har varit en riktigt tråkig dag idag. Har suttit och skrivit ner alla resultat för fystester och sen övat massa engelska på mentorstiden. Verkligen jättetråkigt. Sen åkte jag och jobbade och har nu precis varit nere och kollat lite på träningen. Tråkig måndag som slutar i tyska-plugg. Vill bara gå och lägga mig jämte Filip men det får vänta tills imorgon tyvärr.
Imorgon är ännu en tung dag.
  • Naturkunskap B
  • Tyska steg 3
  • Jobb på Samport
  • Plugga engelska med Malin
Sen efter de får jag äntligen slappna av lite hos min prins. Dock har jag både svenska och historia som måste tas tag i men det får faktiskt vänta tills onsdag. NU blir det några fler förhör på glosorna sen får jag dejta min kalla säng.
'
dagens känsla är som bilden, sliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0