evening

Imorse fick jag vakna bredvid mitt hjärta. Vi åt en frukost och mös lite innan vi gjorde oss iordning för att åka till Ängelholm. Efter en bilfärd ner blev det ett jobbigt hejdå, iallafall för mig som vanligt. Lite tårar och sådär men får försöka överleva dessa tre veckor. Åkte sen med hans pappa och när jag väl kom hem så satte jag mig i solen. VÄLKOMMEN till Halmstad vart du än varit hela april! 

Eftersom det trots allt är valborg firade jag det med en timmes sömn i solen och sen käk på bulls uteservering med mamma, pappa och Brisse. Mycket trevligt och helt okej mat! Sen han jag bara myst med mami, vi har spelat TP och ätit chokladfondue framför Morgan&Ola-Connys starka resa. Det är ju bara så jävla bra!
Servitris: Do you want a large or a small beer?
Ola-Conny: We take a big for him and large for me (på sisådär hackig engelska)
Servitris: Öhhmmm....big and large is the same?
Ola-Conny: Jaha, då take we two!

Många goda skratt. Har sen tittar på inför esc och nu är det betnér direkt på tv. Hoppas alla är fulla och glada (så att ni vaknar bakis imorgon, hehehehehhe skadeglädje) för jag ska då vakna nykter utan huvudvärk imorgon! 

följ mig på instagram @idaaspberg

Kommentarer
Postat av: erica

det där såg FÖÖÖÖR gott ut ............

2012-05-02 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0