writing

Min praktik är nu över. Andra veckan har mest bestått av att sitta vid sidan och coacha under elevernas egenplanerade lektioner. Filip har nu officiellt flyttat hem igen så rummet är iallafall rent igen, hehe. 



Men tro inte att vi är utan varandra så länge, nej. Imorgonkväll flyttar vi in i bästa gammelmosters hus och vaktar tills hon kommer hem från Italien. Det blir två eller tre veckor ensamma med städning, tvättning och planering av matlista. Helt underbart och jag kan knappt bärga mig (trots att jag inte har packat någonting jag ska ha med mig...). Tack till bästa Bettsi som låter oss!

Malin har varit här hela eftermiddagen och det var grymt att få se henne igen. Ikväll är jag ensam så jag undrar vad jag ska hitta på. Borde läsa i min bok men har inte alls lust. Borde packa men det orkar jag inte heller.
Nu är det iallafall lov, fast jag ska jobba och åka till Berlin och spela handboll men ändå! Don't need to complain.

my heart

Kommentarer
Postat av: erica

fyfan vad ni är söta!<3

2012-04-02 @ 18:01:17
Postat av: Gammelmoster

Tack själv, goingar, för passningen. Pussar o kramar i massor!!! <3 <3 <3

2012-04-16 @ 07:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0