en bra dag

Trots de tidiga uppvaknandet fick jag vakna bredvid min prins. Vi har bara myst hela dagen, kollat på tv och spelat buzz (okej, jag förlorade med 2-1 i matcher, men jag är ändå bäst). Han lagade mat och sen blev det chokladfondue, så välförtjänt. Myste lite till innan han åkte hem och jag läste i min bok.

Nu är jag hemma från en riktigt bra träning som mestadels bestod av linjespecial och en massa beröm för min höga arm! GILLA! Det gick till och med så bra att jag är uttagen till matchen på lördag. Det är snart fem månader sedan sist så får hoppas på lite speltid iallafall. Hade velat avsluta dagen bredvid min prins igen men får helt enkelt nöja mig utan. Ligger förövrigt och tittar på livet blir bättre. Så bra.
happy day

Kommentarer
Postat av: malin

åååh grattis finaste, det förtjänar du!!

love <3

2012-02-01 @ 22:54:50
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0