fullt upp

I skolan har jag massor att göra. Det är en inlämning här, någon analys på andra hållet och två böcker som ska läsas ut.
Jag ska för första gången skattedeklarera och behöver hålla koll på inkomster, att skatten gått iväg och att sammanställningarna kommer dit de ska.
Jag har massor med handboll och dömning. Mina fötter ska lagas (okej, jag ska få inlägg).


Åh jag har så himla mycket tid över hit. Eller?
Igår hade vi maxtester i skolan, bänkpress och frivändning. Sådär en halvstark tjej är jag. Idag är jag ledig från träning så idag måste jag plugga, sen kanske en fikadejt med Malin? Ikväll ska jag iallafall gosa med min pojke för imorgon är det studiedag och då ska vi bara njuta av livet!!! (Iallafall tills fem då han åker hem, hehe)
Nu börjar naturkunskapen igen, fullt ös med plugg på öra och öga. Höres flitiga läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0