hemma

Mitt livs stora äventyr är förbi och det firar jag med att vara sjuk. Underbart va?

SverigeCupen är alltså förbi, där jag agerat domare i tre dagar. Sveriges största handbollscup för årets distriktslag där åldern vad 15-16 (pojkar och flickor födda -96). Fyra av Sveriges fem bästa delegater va där och jag har aldrig lärt mig så mycket. En insperationsbringande resa där jag och Elin äntligen fick lite motstånd av flera i vår ålder. Det var så jävla kul!!
Åker bil hem i fyra timmar, köper hem en pizza och tre timmar senare ligger jag sjuk i antagligen matförgiftning (ifall inte någon under helgen smittat med vinterkräksjukan). VA I HELVETE HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET? Har nu legat här sen i söndagskväll och ätit minsta möjliga och rört mig ännu mindre än så. Minus tre kilo på vågen............ Känns ju sådär, dags att ta tag i ätandet igen? Har varit "fri från det jobbiga" sen tio igår morse så blir det en tripp till skolan. 

Förutom det så saknar jag Filip något så fruktansvärt. Inte sett honom sen i fredags morse och inte är han här och tar hand om mig. De suger, verkligen....


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Näääeee :( Säg inte att pizza inte är bra för magen. I feel sorry for you! Ska jag följa med dig och piska upp bagaren? Håll dig till din "kock"! Då vet vi ju i alla fall att maten är perfekt :-)

Kram på dig, hoppas allt OK nu!

<3

2012-01-20 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0