praktik: dag två

Hade en härlig sovmorgon och började inte förens 10.40. Höll i en lektion med varianter av konhandboll, uppskattat och riktigt kul! Åt sedan lunch, pratade med lite gamla lärare/mattanter innan jag och Calle åkte till Furulundsskolan för föreläsning.

Föreläsningen handlade om det nya betygssystemet LGR 11 där huvudtemat var idrott och hälsa. Föreläsningen höll på i 3,5 timme men var riktigt intressant. Föreläsaren var flummig och svarade inte riktigt på frågorna men träffade på riktigt trevliga diskussionspartners som jag kunde utbyta tankar och idéer med. Han som jag pratade mest med trodde först jag var utbildad idrottslärare. När jag sen förklarade att jag bara praktiserar trodde han jag var lärarstudent. Förvånad blev han allt när jag menade APU, alltså vanlig, gymnasial praktik. Men vad gör det! Nu är jag hemma och har ätit. Inväntar mitt hjärta som är här vilken minut som helst, lovely! Hörs finisar



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0