11 maj

Gårdagen bestod av orgentering på ön och det var ganska mysigt. Fast ändå jävligt tråkigt. Fick iallafall sluta vid tolv, var hemma vid ett, åkte och handlade och lagade sen mat. Duktig!! Inte för att det blev någonting mer avancerat än ris, chicken nuggets och sweetchillisås men ändå. Läste sen i min bok och somnade visst gott på soffan.

Efter att jag spelat kort med pappa och skypat med min prins åkte jag hem Tessan för att äta lax och klyftpotatis. Vi snackade lite, kollade på lets dance, new girl och fråga olle dokumentärer. Gosade lite med vovvisarna med. Imorse gick jag upp vid sju, åt frukost och läste ut min bok (wiho äntligen!!!!!!!!!!!!!!!). Nu sitter jag i skolan och har historia, inte så värst kul. Ska visst samla fakta om kalla kriget för att sen ha någon jävla frågesport. Wellwell. Pussochkram

pärlan igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0